Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Odstąpienie od umowy & Reklamacje & Gwarancja

Odstąpienie od umowy

Konsument  albo Indywidualny Przedsiębiorca ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

 

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, kurierem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (który dostępny jest poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na podany adres, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

 

Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Reklamacje

Reklamację prosimy zgłaszać na adres siedziby firmy lub adres poczty elektronicznej.

MedCon Dariusz Wieczorek

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:  

  • zgłoszenie wady (usterki),
  • roszczenie,
  • dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

 

Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

 

Na wniosek Klienta  Sprzedający udostępni Klientowi bezpłatnie (w formie pliku PDF do wydruku) etykietę nadania reklamowanego towaru do Paczkomatu InPost. Wniosek prosimy przesłać na adres medcon@medcon.pl z podaniem oznaczenia lub adresu paczkomatu nadawczego oraz rozmiaru przesyłki. Czytelną etykietę należy umieścić w sposób trwały na nadawanej przesyłce. Koszt odesłania reklamowanego towaru na adres klienta ponosi Sprzedający.   

 

Gwarancją sprzedawcy są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył, iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu na pozostałe prawa każdego klienta. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Informacja o gwarancji umieszczona jest w treści karty produktu, a treść przekazana kupującemu na trwałym nośniku oraz dostępna w zakładce „Gwarancja sprzedawcy”;

___________________________________________________

MedCon jest autoryzowanym, bezpośrednim dystrybutorem wiodących producentów monitorów funkcji życiowych - pulsoksymetrów, kardiomonitorów oraz kapnografów.

Zapewniamy autoryzowany serwis oferowanej aparatury medycznej, również przeglądy roczne dla podmiotów świadczących działalność leczniczą - pulsoksymetr na życzenie zamawiającego może być wyposażony w paszport techniczny.

Podstawowa gwarancja na aparaturę medyczną wynosi 12 miesięcy z możliwością wydłużenia do 24/36 miesięcy. Okres gwarancji na akcesoria - czujniki pomiarowe; w tym czujniki SpO2 wynosi 6 miesięcy.

_________________________________________________________________________

GWARANCJA

 

Produkt:

Model:

Producent:

Numer seryjny:

Data sprzedaży:

Okres gwarancji: 12 miesięcy na urządzenie, 6 miesięcy na czujnik pomiarowe*.

 

 

Warunki gwarancji:

1. Gwarantem jest MedCon Dariusz Wieczorek z siedzibą w Warszawie 03-741, ul. Białostocka 7/3.

Kontakt telefoniczny +48530153677 , Email medcon@medcon.pl

2.Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne powstałe z przyczyn tkwiących w produkcie, stanowiące wady produkcyjne lub wady materiałowe. Gwarancja nie obejmuje obniżenia jakości produktu spowodowanego normalnym procesem zużycia oraz naturalnego zużycia niektórych elementów produktu, m.in. diody pomiarowe, akumulatory, itp. Wybrane modele produktu mogą podczas pracy emitować cichy dźwięk. Wynika to z zastosowanych rozwiązań technicznych i nie świadczy o usterce produktu.

3. Przez złożenie reklamacji rozumie się przesłanie zgłoszenia reklamacji na Email medcon@medcon.pl lub adres korespondencyjny, z odniesieniem do potwierdzenia zakupu (numer zamówienia, dowód zakupu, karta gwarancyjna etc.) oraz udostępnienie produktu Sprzedawcy. Sprzedawca udostępni Klientowi bezpłatnie (w formie pliku PDF do wydruku) etykietę nadania reklamowanego towaru do Paczkomatu InPost.

4. Czas naprawy lub wymiany urządzenia na nowe wynosi do 30 dni od daty otrzymania urządzenia przez sprzedawcę. Okres gwarancji zostanie automatycznie wydłużony o czas naprawy urządzenia.

5. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku niemożliwości naprawy produkt zostanie wymieniony na taki sam. Przy braku możliwości wymiany dokonany zostanie zwrot zapłaty na rachunek bankowy wskazany przez Kupującego.

6.Produkt należy używać zgodnie z instrukcją obsługi. Usterki spowodowane użyciem produktu w warunkach niezgodnych z wymogami eksploatacyjnymi nie podlegają gwarancji.

7.Gwarancja nie obowiązuje w następujących przypadkach:
- uszkodzenie powstało na skutek użytkowania produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi produktu,
- stwierdzone zostaną modyfikacje lub zmiany konstrukcyjne produktu lub naprawy,
- usterki spowodowane z przyczyn zewnętrznych jak: przez upadek, nacisk lub inne uszkodzenia mechaniczne, samodzielną przeróbkę lub naprawę, działanie wody, wysokiej temperatury, chemikaliów lub zdarzenia losowe, zjawiska atmosferyczne, zanieczyszczenia, promieniowania, niewłaściwe zasilanie, przepięcia w sieci energetycznej, itp.
- uszkodzenie produktu powstało na skutek uszkodzenia oprogramowania wirusem komputerowym lub użytkowania produktu z oprogramowaniem innym niż udostępnione przez producenta.

8. Gwarancja na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

9. Podstawą do rozstrzygnięcia ewentualnych rozbieżności jest prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
 
* Wyroby medyczne należy stosować w konsultacji i pod nadzorem wykwalifikowanego personelu medycznego.
** Rozpakowany czujnik SpO2 z uwagi na swoje właściwości nie podlega zwrotowi. Czujnik SpO2 opaska na rzep/przylepny jest czujnikiem SpO2 jednorazowym (oznaczonym jako "disposable") - przeznaczonym dla jednego pacjenta/zużywalnym. Czujnik SpO2 jednorazowy nie jest objęty gwarancją; reklamację należy składać na podstawie rękojmi.
Zgodnie z art. 38 ust. 5 Ustawy o prawach konsumenta „Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.”

 

____________________________________________________

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

           

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Dane kontaktowe Klienta

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

 

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

 

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

 

 

 

……………………………………

Podpis Klienta

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

1       podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2       podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru

 

 

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

           

 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko

Adres

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………….. towar jest wadliwy.

Wada polega na ………………………………………………………………………………………… Wada została stwierdzona w dniu ………………………..

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: …………………………………) zł

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………..

/przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

 

*niepotrzebne skreślić

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl