Zaloguj się
Submit
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Regulamin zakupów

REGULAMIN

(obowiązujący od dnia 01.01.2021r.)


Postanowienia ogólne.

1.1 Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów na stronie internetowej sprzetmedyczny-online.pl 

1.2 W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest korzystanie z jednej z aktualnych wersji następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox.

1.3 Sprzedawcą jest firma MedCon Dariusz Wieczorek z siedzibą w Warszawie kod 03-741 ul. Białostocka 7 m.3 NIP 1132395639 REGON140770092.

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

1.4 Firma MedCon Dariusz Wieczorek prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem sklepu internetowego sprzetmedyczny-online.pl . Zamówienia od konsumentów są przyjmowane tylko i wyłącznie przez sklep internetowy www.sprzetmedyczny-online.pl . Zamówione produkty są dostarczane przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firmy kurierskie), z wyłączeniem odbioru osobistego.

1.5 Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

1.6 Podane w ofercie ceny, są cenami brutto w walucie polskiej (zawierające podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT.


1A Definicje

1A.1. COK – Centrum Obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu 530153677 oraz adresem poczty elektronicznej medcon@medcon.pl

1A.2. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

1A.3. Dostawa – oznacza dostawę Klientowi towaru za pomocą operatora pocztowego / firmy kurierskiej lub operatora skrytek pocztowych (paczkomaty InPost) lub do punktu odbioru.

1A.5. Indywidualny przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, prowadzącą działalność gospodarczą, zawierającą umowę zakupu/dostawy towaru, która nie może mieć dla niej charakteru zawodowego (nie może dotyczyć branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca w oparciu o CEIDG).

1A.5. Klient – oznacza podmiot na rzecz którego, zgodnie z przepisami prawa mogą być świadczone usługi lub dostawy towaru.

1A.6. Konsument – oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1A.7. Regulamin – niniejszy regulamin.

1A.8. Strona Internetowa Sklepu – oznacza stronę internetową, poprzez którą Sprzedawca przyjmuje zamówienia, pod domeną www.sprzetmedyczny-online.pl

1A.9. Towar – oznacza produkt przedstawiony na stronie sklepu internetowego.

2. Zakupy, płatności i dostawa.

2.1 Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu

2.2 Klient ma możliwość anulowania zamówienia – oferty zakupu poprzez przesłanie pisemnej informacji na adres Sprzedawcy lub wskazany adres E-mail. Sprzedawca ma możliwość anulowania zamówienia w przypadku wyczerpania stanu magazynowego.

2.3 Koszty dostawy z ubezpieczeniem towaru ponosi Klient lub Sprzedawca, dla zamówień powyżej określonej wartości.

2.4 Klient dokonujący zakupu na odległość, wskazując dostawę towaru za pośrednictwem kuriera, Paczkomatu InPost lub Poczty Polskiej po złożeniu zamówienia proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail:

  • danych do wysyłki, w tym telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą.
  • wybór formy dostawy: kurier, Paczkomat InPost lub Poczta Polska.
  • w przypadku wyboru Paczkomatu InPost jako formy dostawy , adresem dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.

2.5 Dostępne formy płatności:

  • przelew na konto [przedpłata] – po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (E-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  • Pobranie / gotówka u kuriera.

2.6 Klient, który złożył zamówienie powinien w terminie 5 dni dokonać przelewu wyliczonej kwoty na dane:

MedCon Dariusz Wieczorek, ul. Białostocka 7 m.3 03-741 Warszawa

MBank 63 1140 2004 0000 3102 7519 6328

Tytuł płatności: „Zamówienie numer …” [zgodny z numeracją sklepu]

2.6.1 W przypadku braku wpłaty do zamówienia w terminie określonym w punkcie 2.6 Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży.

2.7 Każdy towar dostępny na magazynie Sprzedawcy staramy się wysłać w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki – zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi dostawa będzie niezwłoczna i nastąpi nie później niż do 30 dni;

2.8 Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić kurierowi, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;


3 Odstąpienie od umowy.

3.1  Konsument  albo Indywidualny Przedsiębiorca ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

 

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, kurierem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (który dostępny jest poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

3.2 Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na podany adres, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

3.4 Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

 

3.5 Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

4 Reklamacje

 

4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres siedziby firmy lub adres poczty elektronicznej.

MedCon Dariusz Wieczorek

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:  

  • zgłoszenie wady (usterki),
  • roszczenie,
  • dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

 

4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

 

4.4 Na wniosek Klienta  Sprzedający udostępni Klientowi bezpłatnie (w formie pliku PDF do wydruku) etykietę nadania reklamowanego towaru do Paczkomatu InPost. Wniosek prosimy przesłać na adres medcon@medcon.pl z podaniem oznaczenia lub adresu paczkomatu nadawczego oraz rozmiaru przesyłki. Czytelną etykietę należy umieścić w sposób trwały na nadawanej przesyłce. Koszt odesłania reklamowanego towaru na adres klienta ponosi Sprzedający.   

 

4.5 Gwarancją sprzedawcy są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył, iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu na pozostałe prawa każdego klienta. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Informacja o gwarancji umieszczona jest w treści karty produktu, a treść przekazana kupującemu na trwałym nośniku oraz dostępna w zakładce „Gwarancja sprzedawcy”;


5 Poufność i ochrona prywatności.

 

5.1 W celu realizacji umowy sprzedawca jest zmuszony do wykorzystania udostępnionych danych osobowych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie swobodnego  przepływu  takich  danych oraz ustawie o ochronie danych osobowych;

 

5.2  Wykonując obowiązek wynikający z RODO informujemy, iż:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

MedCon Dariusz Wieczorek

ul. Białostocka 7/3, 03-741 Warszawa

medcon@medcon.pl

Telefon kontaktowy: 530 153 677

 

Państwa dane osobowe zostały pozyskane podczas zakładania konta lub/i przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym.

Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne oraz organizacyjne zapewniające przetwarzanie danych osobowych w sposób zgodny z RODO m.in. poprzez stosowanie protokołu szyfrowania danych SSL, programy antywirusowe etc.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy [realizacji zamówienia złożonego przez sklep internetowy, w szczególności wystawiania i przechowywania faktur, obsługi reklamacji, zgłoszeń, pytań etc. związanych z zamówieniem] na podstawie [art. 6 ust. 1 RODO]

a)     osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;

b)     przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Jeśli wymagają tego przepisy prawa Państwa dane będą przetwarzane dla celów podatkowych.

Jeśli się Państwo na to zgodzą, Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zapisania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych.

Działamy zgodnie z zasadą minimalizacji ilości przetwarzanych danych niezbędnych do wykonywania umowy. Nie przetwarzamy i nie gromadzimy danych wrażliwych.

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś lub poprzez kontakt Email medcon@medcon.pl .

 

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku braku podania danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy, niestety nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.

Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Państwa podania innych danych niezbędnych ze względów rachunkowych i podatkowych, w szczególności wystawienia prawidłowej faktury VAT.

 

Czas przetwarzania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności podatkowych i rachunkowych, maksymalnie przez okres 5 lat od dnia zakończenia wykonywania umowy lub przez czas równy okresowi przedawnienia roszczeń jakie może ponosić administrator danych.

 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych, w minimalnym zakresie niezbędnym do wykonania umowy, są obsługujące naszą firmę podmioty świadczące nam usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową lub rachunkową; obsługę serwerową i hostingową; podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską; podmioty informatyczne. Podmioty, którym w minimalnym zakresie niezbędnym do realizacji Państwa zamówienia, powierzono przetwarzanie danych osobowych (na mocy odrębnej umowy), zobowiązane są do przestrzegania zasad poufności i bezpieczeństwa danych osobowych, w szczególności nieudostępniania danych osobom nieuprawnionym, oraz do stosowania fizycznych i technicznych środków bezpieczeństwa, adekwatnych do sposobu przetwarzania danych.

 

Prawa osoby, której dane dotyczą

Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych (Prawo do bycia zapomnianym)
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
  • żądania przenoszenia danych osobowych

 

Prawo do cofnięcia zgody

Może Pan/Pani cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie.

Cofnięcie przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie Pana/Pani zgody przed jej cofnięciem.

 

Skarga do organu nadzorczego

Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych / Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Nie zamierzamy przekazywać Państwa danych osobowych poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).

5.3
Pliki cookies

W myśl art. 173 oraz 174 ustawy prawo telekomunikacyjne informujemy, że dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego są zbierane automatycznie. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Najczęściej włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie nie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Pliki Cookie można w każdej chwili usunąć ze swojego komputera, a także można także tak skonfigurować przeglądarkę, że nie wpuści ww. plików - w tym celu należy użyć ustawień przeglądarki internetowej (np. wpisując w wyszukiwarkę frazę "ustawienia prywatności dla przeglądarki XYZ").

6
Postanowienia końcowe.

6.1 Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty (w formie pisemnej);

6.2 Niniejszy regulamin sprzedawca wysyła do kupującego drogą elektroniczną w formie linku do strony internetowej oraz udostępnia do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym;

6.3 Sprzedawca może zmienić Regulamin. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.

6.4 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem właściwe jest prawo polskie, w tym przepisy kodeksu cywilnego (oraz kodeksu postępowania cywilnego), a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich;

6.5 Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację oraz przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje odnośnie wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”;

6.6 W rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania naszych zdjęć i innych materiałów autorskich, a jednocześnie uprzedzamy o odpowiedzialności za naruszenia norm prawnych wynikających z ww. aktu prawnego;

6.7 Urządzenie elektryczne zasilane prądem oferowane w sklepie internetowym sprzetmedyczny-mdc.pl  posiadają właściwą kartę informacyjną w instrukcji obsługi dostarczanej przez producenta / dystrybutora.

6.8 RECYKLING. Klient ma możliwość nieodpłatnego zwrotu zużytego sprzętu pochodzącego z gospodarstwa domowego w związku z zakupem nowego tego rodzaju, dla przykładu przy zakupie nowego pulsoksymetru klient ma możliwość dostarczyć do utylizacji stary pulsoksymetr. W tym celu należy kontaktować się na adres poczty elektronicznej medcon@medcon.pl

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

           

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Dane kontaktowe Klienta

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

 

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

 

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

 

 

 

……………………………………

Podpis Klienta

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

1       podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2       podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru

 

 

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

           

 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko

Adres

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………….. towar jest wadliwy.

Wada polega na ………………………………………………………………………………………… Wada została stwierdzona w dniu ………………………..

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: …………………………………) zł

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………..

/przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

 

*niepotrzebne skreślić

__________________________________
REGULAMIN
(obowiązujący do dnia 31.12.2020r.)

 

1. Postanowienia ogólne.

1.1 Niniejszy regulamin określa warunki dokonywania zakupów na stronie internetowej www.sprzetmedyczny-online.pl
1.2 W celu uniknięcia błędów podczas korzystania z usług naszego sklepu oraz składania zamówień, niezbędne jest korzystanie z jednej z aktualnych wersji następujących przeglądarek internetowych: Google Chrome, Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox.

1.3 Sprzedawcą jest firma MedCon Dariusz Wieczorek z siedzibą w Warszawie kod 03-741 ul. Białostocka 7 m.3 NIP 1132395639 REGON140770092.
T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl
1.4 Firma MedCon Dariusz Wieczorek prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną na terenie Polski za pośrednictwem sieci Internet z wykorzystaniem sklepu internetowego www.sprzetmedyczny-online.pl. Zamówienia od konsumentów są przyjmowane tylko i wyłącznie przez sklep internetowy www.sprzetmedyczny-online.pl. Zamówione produkty są dostarczane przy udziale wyspecjalizowanych operatorów pocztowych (firmy kurierskie), z wyłączeniem odbioru osobistego.

1.5 Wszystkie produkty/usługi oferowane w sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

1.6 Podane w ofercie ceny, są cenami brutto w walucie polskiej (zawierające podatek VAT). Na każdy sprzedany produkt wystawiana jest faktura VAT.
 

2. Zakupy, płatności i dostawa.

2.1 Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu

2.2 Klient ma możliwość anulowania zamówienia – oferty zakupu poprzez przesłanie pisemnej informacji na adres Sprzedawcy lub wskazany adres E-mail. Sprzedawca ma możliwość anulowania zamówienia w przypadku wyczerpania stanu magazynowego.

2.3 Koszty dostawy z ubezpieczeniem towaru ponosi Klient lub Sprzedawca, dla zamówień powyżej określonej wartości.

2.4 Klient dokonujący zakupu na odległość, wskazując dostawę towaru za pośrednictwem kuriera, Paczkomatu InPost lub Poczty Polskiej po złożeniu zamówienia proszony jest o niezwłoczne przesłanie na adres e-mail:
  • danych do wysyłki, w tym telefon kontaktowy, który na życzenie klienta będzie przekazany kurierowi do kontaktu przed dostawą.
  • wybór formy dostawy: kurier, Paczkomat InPost lub Poczta Polska;

 

 2.5 Dostępne formy płatności:
  • przelew na konto [przedpłata] – po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (E-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Zamówienie jest przekazywane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  • Pobranie / gotówka u kuriera.

 

 2.6 Klient, który złożył zamówienie powinien w terminie 7 dni dokonać przelewu wyliczonej kwoty na dane:
MedCon Dariusz Wieczorek, ul. Białostocka 7 m.3 03-741 Warszawa
MBank 63 1140 2004 0000 3102 7519 6328
Tytuł płatności: „Zamówienie numer …” [zgodny z numeracją sklepu]
Brak zaksięgowanie płatności we wskazanym terminie jest równoznaczny z anulowaniem zamówienia.
 
2.7 Każdy towar dostępny na magazynie Sprzedawcy staramy się wysłać w terminie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie i otrzymaniu pełnych danych do wysyłki – zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi dostawa będzie niezwłoczna i nastąpi nie później niż do 30 dni;

2.8 Każda przesyłka jest starannie pakowana i zabezpieczona, jednak prosimy aby jej stan sprawdzić w chwili odbioru przy kurierze, a ewentualne uszkodzenie towaru prosimy zgłosić kurierowi, który jest zobowiązany spisać odpowiedni protokół zgłoszenia – prosimy o niezwłoczne zgłaszanie sprzedawcy wszelkich wad;
 
3. Odstąpienie od umowy.

 

3.1  Konsument ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

 

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas:

 

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, kurierem lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (który dostępny jest poniżej), jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

3.2 Skutki odstąpienia od umowy

 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Jeżeli sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na podany adres, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

3.4 Zgodnie z art. 38 Ustawy o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

11) zawartej w drodze aukcji publicznej;

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

 

3.5 Zgodnie z art. 34 Ustawy o prawach konsumenta:

- Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy;

Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (chyba że zachodzi przypadek określony w art. 34 ust. 3 ustawy o prawach konsumenta);

- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

  1. Reklamacje

 

4.1 Reklamację prosimy zgłaszać na adres siedziby firmy lub adres poczty elektronicznej.

MedCon Dariusz Wieczorek

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

4.2 W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o opisanie:  

  • zgłoszenie wady (usterki),
  • roszczenie,
  • dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź (oczywiście jeżeli klient chce zachować formę wysyłkową);

 

4.3 Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

 

4.5 Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep;

 

4.5 Gwarancją sprzedawcy są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył, iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu na pozostałe prawa każdego klienta. Gwarancja na sprzedany produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z rękojmi za wady produktu. Informacja o gwarancji umieszczona jest w treści karty produktu, a treść przekazana kupującemu na trwałym nośniku oraz dostępna w zakładce „Gwarancja sprzedawcy”;

 

  1. Poufność i ochrona prywatności.

 

5.1 W celu realizacji umowy sprzedawca jest zmuszony do wykorzystania udostępnionych danych osobowych na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku  z  przetwarzaniem  danych  osobowych  i  w  sprawie swobodnego  przepływu  takich  danych oraz ustawie o ochronie danych osobowych;

 

5.2  Wykonując obowiązek wynikający z RODO informujemy, iż:

 

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:

 

MedCon Dariusz Wieczorek

ul. Białostocka 7/3, 03-741 Warszawa

medcon@medcon.pl

Telefon kontaktowy: 530 153 677

 

Państwa dane osobowe zostały pozyskane podczas zakładania konta lub/i przy składaniu zamówienia w sklepie internetowym.

Administrator wdrożył odpowiednie środki techniczne oraz organizacyjne zapewniające przetwarzanie danych osobowych w sposób zgodny z RODO m.in. poprzez stosowanie protokołu szyfrowania danych SSL, programy antywirusowe etc.

Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania umowy [realizacji zamówienia złożonego przez sklep internetowy, w szczególności wystawiania i przechowywania faktur, obsługi reklamacji, zgłoszeń, pytań etc. związanych z zamówieniem] na podstawie [art. 6 ust. 1 RODO]

a)     osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;

b)     przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.

Jeśli wymagają tego przepisy prawa Twoje dane będą przetwarzane dla celów podatkowych.

Jeśli się na to zgodzisz Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu zapisania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych.

Działamy zgodnie z zasadą minimalizacji ilości przetwarzanych danych niezbędnych do wykonywania umowy. Nie przetwarzamy i nie gromadzimy danych wrażliwych.

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś lub poprzez kontakt Email medcon@medcon.pl .

 

Dobrowolność podania danych osobowych

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku braku podania danych osobowych niezbędnych do realizacji umowy, niestety nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.

Jeśli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych ze względów rachunkowych i podatkowych, w szczególności wystawienia prawidłowej faktury VAT.

 

Czas przetwarzania danych

Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania zawartej umowy, a także po jej zakończeniu w celach dochodzenia roszczeń w związku z wykonywaniem umowy, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w szczególności podatkowych i rachunkowych, maksymalnie przez okres 5 lat od dnia zakończenia wykonywania umowy lub przez czas równy okresowi przedawnienia roszczeń jakie może ponosić administrator danych.

 

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych, w minimalnym zakresie niezbędnym do wykonania umowy, są obsługujące naszą firmę podmioty świadczące nam usługi doradcze, pomoc prawną, podatkową lub rachunkową; obsługę serwerową i hostingową; podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską; podmioty informatyczne. Podmioty, którym w minimalnym zakresie niezbędnym do realizacji Państwa zamówienia, powierzono przetwarzanie danych osobowych (na mocy odrębnej umowy), zobowiązane są do przestrzegania zasad poufności i bezpieczeństwa danych osobowych, w szczególności nieudostępniania danych osobom nieuprawnionym, oraz do stosowania fizycznych i technicznych środków bezpieczeństwa, adekwatnych do sposobu przetwarzania danych.

 

Prawa osoby, której dane dotyczą

Na podstawie RODO ma Pan/Pani prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych
  • żądania sprostowania swoich danych osobowych
  • żądania usunięcia swoich danych osobowych (Prawo do bycia zapomnianym)
  • żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
  • żądania przenoszenia danych osobowych

 

Prawo do cofnięcia zgody

Może Pan/Pani cofnąć udzieloną zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w dowolnym momencie.

Cofnięcie przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych osobowych nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego na podstawie Pana/Pani zgody przed jej cofnięciem.

 

Skarga do organu nadzorczego

Ma Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Nie zamierzamy przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.



5.3 Pliki cookies
W myśl art. 173 oraz 174 ustawy prawo telekomunikacyjne informujemy, że dane zawarte w plikach cookies podczas korzystania ze strony internetowej sklepu internetowego są zbierane automatycznie. Pliki cookies to dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Najczęściej włączenie mechanizmu Cookies jest niezbędne do korzystania ze sklepu oraz koszyka sklepu i panelu klienta, gdyż na jego podstawie działa mechanizm sesji. Sklep zapisuje informacje w plikach Cookie dotyczących obszarów: id sesji, informacji o odwiedzinach sklepu. Dane gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Oprogramowanie nie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie umożliwia umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, by blokować obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej. Pliki Cookie można w każdej chwili usunąć ze swojego komputera, a także można także tak skonfigurować przeglądarkę, że nie wpuści ww. plików - w tym celu należy użyć ustawień przeglądarki internetowej (np. wpisując w wyszukiwarkę frazę "ustawienia prywatności dla przeglądarki XYZ").


6. Postanowienia końcowe.


6.1 Każdemu klientowi umożliwiamy prawo do indywidualnej negocjacji poszczególnych postanowień / warunków zakupu w drodze negocjacji danej oferty (w formie pisemnej);


6.2 Niniejszy regulamin sprzedawca wysyła do kupującego drogą elektroniczną w formie PDF, oraz udostępnia do kopiowania w celu zapisania treści na dysku lub nośniku zewnętrznym;

6.3 Sprzedawca może zmienić Regulamin. Zmiana staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Sprzedawcę, który nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że zamówienia rozpoczęte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.


6.4 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem właściwe jest prawo polskie, w tym przepisy kodeksu cywilnego (oraz kodeksu postępowania cywilnego), a w stosunku do konsumentów również przepisy ustaw konsumenckich;

6.5 Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne. W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację oraz przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje odnośnie wyżej wymienionego trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”;

6.6 W rozumieniu Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych zabrania się kopiowania naszych zdjęć i innych materiałów autorskich, a jednocześnie uprzedzamy o odpowiedzialności za naruszenia norm prawnych wynikających z ww. aktu prawnego;

6.7 Urządzenie elektryczne zasilane prądem oferowane w sklepie internetowym pulsoksymetr-sklep.pl posiadają właściwą kartę informacyjną w instrukcji obsługi dostarczanej przez producenta / dystrybutora.

 

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

 

           

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

 

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość

lub poza lokalem przedsiębiorstwa

 

 

 

Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……

umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..

umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..

 

Data zawarcia umowy1/odbioru2(*)………………………………………..……………….

 

 

 

……………………………………

Podpis konsumenta(-ów)

 

 

(*) Niepotrzebne skreślić

1       podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług

2       podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru

 

 

 

WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI

           

 

Miejscowość, data

………………………………………

………………………………………

………………………………………

Imię i nazwisko

Adres

 

Nazwa i adres przedsiębiorcy

MedCon Dariusz Wieczorek

[wpis CEIDG https://www.ceidg.gov.pl ]

ul. Białostocka 7 m.3, 03-741 Warszawa

NIP: 113-238-56-39  REGON:140770092

T. 530153677   Email: medcon@medcon.pl

 

 

 

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu ………….. towar jest wadliwy.

Wada polega na ………………………………………………………………………………………… Wada została stwierdzona w dniu ………………………..

Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

 

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: …………………………………) zł

Proszę o zwrot podanej kwoty na konto ………………………………………………..

/przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

 

 

Z poważaniem

 

*niepotrzebne skreślić

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl